VIlLKOR

Här kan du läsa om våra villkor.

Individuella löpprogram: Antingen väljer du att köpa 12 veckor i stöten eller så abonnerar du på tjänsten. Om du valt att köpa 12 veckor i stöten kan du betala allt i klumpsumma eller månadsvis. Väljer du månadsvis tillkommer en admin kostnad på 75:-/faktura. Om du abonnerar startar du alltid med 3 månader med bryt-datum den sista i månaden. Dvs om du börjar den 15:e i månaden är det 3 månader från den 1:a månaden efter din start. Du betalar månadsvis och ingen admin kostnad tillkommer. Du behöver sedan säga upp ditt abonnemang 14 dagar innan ditt slutdatum Det gör du via ett mess eller mail till din coach. I annat fall förlängs ditt abonnemang med 2 månader i taget.

Om du blir skadad: Bokat program är lika med köpt program men om du blir skadad kan du få en del av programmet som ej påbörjats av oss betalningsfri.Vi behöver då ett intyg på att du inte kan/bör löpa.Meddela din coach samt skicka ett intyg på din skada och att den uppkommit efter bokat program.

Löpappen: Betalas månadsvis via godkännande av Coach4Pro användarvillkor. Du kan när som helst avsluta ditt abonnemang och du binder dig endast för en månad i taget. Behöver du hjälp med att säga upp ditt abonnemang kontaktar du Coach4Pro supporten i appen så hjälper de dig.

Löpgruppen: Om du får förhinder och inte kan delta i löpgruppen? Anmäld plats är lika med tagen plats. Får du förhinder kan du boka av din plats om du gör det 30 dagar innan start. Vi kommer att ta ut 30% av din fakturakostnad i detta fall. Meddela oss via info@lopcoachensverige.se med kundnummer (hittar du längst upp på fakturan eller din bekräftelse på din anmälan) och fakturanummer. Skriv ditt ärende och gör ingetting förrän du fått det bekräftat ifrån oss.

Om du blir skadad eller andra hälsoskäl: Vi kan godkänna att kreditera din faktura för löpgruppen om du innan start blir skadad eller av andra hälsoskäl och inte kan delta i gruppen. Vi behöver då ett intyg på att du inte kan eller bör löpa.Meddela oss via info@lopcoachensverige.se med kundnummer (hittar du längst upp på fakturan eller din bekräftelse på din anmälan), fakturanummer samt ett intyg på din skada/hälsoskäl och att den uppkommit efter din anmälan. Vi behöver allt detta senast samma dag som sista fakturadatumet. Godkänner vi detta kommer vi att kreditera hela din faktura.

Övriga tjänster: Tjänster och avtal gällande efter godkännade av avtal mellan Löpcoachen Sverige och kund.